Direktlänk till inlägg 26 april 2010

Vi kör sex...

Av Cecilia Johansson - 26 april 2010 13:39

Ingen rast o ingen ro brukar man ju säj. O precis så har de vatt.

Jobbade hela dan igår, blev ingen middagsrast så ja va ganska hungrig när ja kom hem kl 16. Skulle ju få köttgryta o ris. De blev sås o ris. Köttet va slut, en ynka bit låg de kvar o guppade till mej.

Men de gjorde inte så mycke, de e väl klart att de hårt arbetande männen ska ha först o främst o sen får ja som slet asen av mej i hemtjänsten igår surpla lite sås. De e okej.

;)


Idag hade ja inget inbokat i jobbväg, skulle iväg o fixat me naglarna o lite så.

Självklart ringde bokningen i morse o ja fick rycka in på ett nytt ställe me ganska otrevlig personal. En del hatar verkligen vikarier o ja blir så förbannad så ja kokar!

Kan man inte försöka åtminstone o va lite vänlig o hjälpsam.

Där står man som ett fån o vet varken ut eller in.

Så de blev ingen ledig dag idag heller..

Blir jobb tom fredag så ja kör en sexdagars. De tycker ja e för mycke men de kan ju funka nångång.

I helgen har ja sagt ja vill va ledig iaf då vi e uppbokade. O de va mer än okej.

Skönt att de e lite humana iaf. Man har ju hört massa om bokningen innan, men sen vet man inte hur mycke som e sanning.

Ja kommer iaf väldigt bra överrens me dom. Än så länge kanske man ska säj ;)


Nu ska ja strax hämta pyret på dagis <3




 
 
Lisa

Lisa

26 april 2010 15:18

Fan vilka idioter det finns!
Jag blir så förbannad jag med.
Får man fråga var du var?

http://lisoball.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia Johansson - 13 juli 2013 08:48

Vi har precis vaknat här på Braxen alla fem. Ser ut att bli en varm dag så någon form av bad får det bli. Jag ska börja jobba vid 14 så efter det får de klara sig själva :) Häromdagen lånade vi båt uppe i långasjön och tog en tur. Leo var int...

Av Cecilia Johansson - 4 juli 2013 10:22

Blev en lång paus här på bloggen visst :) Dagarna flyger iväg. Jag har börjat jobba nu. Fick sommarjobb på Konsum i Asarum. Vilket roligt jobb! Varför har jag inte provat på det förr liksom? :) Jag trivs jättebra där med både kollegor och arb...

Av Cecilia Johansson - 18 juni 2013 07:38


Då var det dags för första introduktionsdagen på mitt sommarjobb. Börjar med en kväll. Ska bli skitskoj! Längtar verkligen efter att börja jobba och jag tror jag kommer trivas bakom kassan :) Men först lite morgonbestyr. Sen ska Wilma till ...

Av Cecilia Johansson - 14 juni 2013 15:43

Vi har redan börjat fredagsmyset jag och barnen. Tjuvsmakade lite jordnötsringar. Jag och Wilma ska ju iväg ikväll. Vi ska se Robin Stjernberg ikväll med Wilmas killkompis Ayman och hans mamma. Ska bli skoj! Så Leo sover ju när vi kommer hem så...

Av Cecilia Johansson - 12 juni 2013 23:42

Har precis anlänt i min kära säng. Har sagt det förr och jag säger det igen, det finns inget bättre än att få krypa ner i sin säng för natten. Underbart! :) Har haft en städdag här hemma idag. Har även blivit klippt av min kära granne. Härlig...

Ovido - Quiz & Flashcards