Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Cecilia Johansson - 9 februari 2010 16:50

Allt krabbar ju!

Skrev precis ett jättelångt inlägg som inte kunde sparas o försvann!

Grr!!

Av Cecilia Johansson - 9 februari 2010 13:21

E lite smått uppretad nu.

Mobilen krånglade igår o tydligen idag oxå.

Inte bara min utan andras me, va händer!?

Vårt internet va ur funktion igår oxå, men idag funkar de än så länge i alla fall.

Peppar, peppar!

Tv:n krånglar då o då, men de e ju inget nytt iof. Måste fixa en riktig antenn istället för den där jäkla bordsantennen!


Ringde min a-kassa som e segast i Sverige.

Förstår väl att de måste gå efter turordning, men dom kan väl rappa på lite!!

O saken blir ju inte bättre utav att mina papper ja skickar in till dom, arbetsgivarintyg o intyg om studier kommer bort me posten...!!

Så nu får kommunen o alla skicka hem nya papper till mej så gör vi ett nytt försök!

Jaha, tyckte ja, men var ligger ja i kön da?

Just nu e vi på handlingar som kom i mitten av december (mina kom i början av januari).

Men hallå de va ni för två veckor sen oxå när ja ringde?

Jo, ja vet de går sakta säger hon då.

Sakta!?


Mina sista pengar fick ja 25e november så de känns lägligt o få in lite på kontot nu kanske? Ja!


Har iaf vatt på stan o handlat mej nya underkläder. Dom ja gått runt i nu e under all kritik!

Va även inom apoteket o fixade ut mina recept oxå så nu ska de nog ordna till sej =)


Dax o samla ihop lite skräp som ska till tippen.

Sen hämta hem donnan <3


Ge mej!!


  

Ovido - Quiz & Flashcards