Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Cecilia Johansson - 6 juni 2013 23:56


Dra mig baklänges vad mygg vi har här!
Det är knappt så man kan sitta ute.
Helt galet! Och jättetrist. Vet inte hur vi ska gå tillväga med detta.
Vi har suttit ute på framsidan med grannarna och babblat ända tills nu.
Mycket trevligt!
Hade inte de jäkla myggen vatt där hade det vatt ännu trevligare.

Wilmas farmor var här i eftermiddags och fikade och sen tog hon henne med sig hem för övernattning.
Så när vi hade lagt Leo för natten så satt vi på altanen och åt lite ostbricka och bara njöt.
Gud vad skönt det var utan barn!
Får man säg så?
Ja det får man. Behöver verkligen lite tid och lugn och ro ibland.
Så nu har vi haft kvällen för oss själva vilket var underbart men nu får Wilma gärna komma hem och Leo vakna för dom är saknade :)

Nu är det läggdags för imorgon bitti tar vi en tur neråt Kristianstad.

Av Cecilia Johansson - 6 juni 2013 08:01


Godmorgon!

Idag var jag uppe innan tuppen i alla fall.
05.30 tyckte Leo att vi skulle stiga upp.
Han har sovit och sovit nu i dagarna så han är väl pigg nu kan jag tro.
Idag börjar man känna igen honom lite.
Hoppas min pigga och glada lille kille är tillbaka.
Var hos doktorn med honom igår då han bara ville sova och var jätteslö.
Tur man känner sitt barn och inte alltid lyssnar på sjukvårdsrådgivarna.
Sagt och gjort har vi påbörjat en ny penicillinkur och den tycks ha verkat redan. Tack & lov!
Detta är tredje kuren sen december.
Nu räcker det!

Härligt med långhelg och hela familjen lediga i fyra dagar.
Ska se om våra andra sjusovare till familjemedlemmar har lust att vakna inom det närmsta för nu börjar jag bli hungrig.



Av Cecilia Johansson - 6 juni 2013 08:01


Godmorgon!

Idag var jag uppe innan tuppen i alla fall.
05.30 tyckte Leo att vi skulle stiga upp.
Han har sovit och sovit nu i dagarna så han är väl pigg nu kan jag tro.
Idag börjar man känna igen honom lite.
Hoppas min pigga och glada lille kille är tillbaka.
Var hos doktorn med honom igår då han bara ville sova och var jätteslö.
Tur man känner sitt barn och inte alltid lyssnar på sjukvårdsrådgivarna.
Sagt och gjort har vi påbörjat en ny penicillinkur och den tycks ha verkat redan. Tack & lov!
Detta är tredje kuren sen december.
Nu räcker det!

Härligt med långhelg och hela familjen lediga i fyra dagar.
Ska se om våra andra sjusovare till familjemedlemmar har lust att vakna inom det närmsta för nu börjar jag bli hungrig.



Ovido - Quiz & Flashcards