Alla inlägg under juli 2013

Av Cecilia Johansson - 13 juli 2013 08:48


Vi har precis vaknat här på Braxen alla fem.
Ser ut att bli en varm dag så någon form av bad får det bli.
Jag ska börja jobba vid 14 så efter det får de klara sig själva :)

Häromdagen lånade vi båt uppe i långasjön och tog en tur.
Leo var inte jätteförtjust i att sitta still men det gick hyfsat bra med lite popcorn och klubbmutning.

Tog oss också en cykeltur till Mörrum i förrgår då vi var bjudna på grillkväll hos svärföräldrarna.
Gott & trevligt!
Leo somnade som en stock bak i stolen :)

Ha en fin dag!

Av Cecilia Johansson - 4 juli 2013 10:22


Blev en lång paus här på bloggen visst :)
Dagarna flyger iväg.
Jag har börjat jobba nu.
Fick sommarjobb på Konsum i Asarum.
Vilket roligt jobb!
Varför har jag inte provat på det förr liksom? :)
Jag trivs jättebra där med både kollegor och arbetsuppgifter och tanken på att det bara är sex veckor kvar gör mig ledsen.
Hoppas såklart på att få hoppa in där lite då och då under hösten.
Den som lever får se :)

Barnen går sista dagen på dagis imorgon sen har de sommarlov med pappa som går på semester på måndag och fyra veckor framåt.
Wilma börjar även simskola på måndag. Ska bli kul! :)
Förhoppningsvis kan hon simma efter dessa tre veckorna. Det hade ju känts väldigt tryggt och skönt.

Nu ska jag snygga till barnen innan de ska lämnas på dagge.

Lite blandade bilder från midsommar (Fångade Wilma på bild när hon var surare än surast :) Men hon blev glad efter en stund igen), lite nya väggtexter och en fotovägg, kvällshäng på studsmattan av de två hårigaste familjemedlemmarna och morgonens legobygge.

Ha en bra dag!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards