Direktlänk till inlägg 28 oktober 2009

Avföring!

Av Cecilia Johansson - 28 oktober 2009 17:43

Pluggat lite i förmiddags, fick iväg två uppgifter iaf. Men inte fick ja tillbaka dom. De hade ja faktiskt väntat mej eftersom onsdan e hennes "rättardag". Skickade visserligen in dom runt 11, men ändå...

Hoppas ja inte får vänta till nästa onsdag iaf!

Väntar fortfarande på mina betyg från min utbildning.

Två veckor se nu de skulle kommit. O inte får man tag i dom när man ringer heller!


Blev trött på allt pluggeri imorse så vi stack in till stan, ja o Wilma o så träffade vi Jenny o barnen för en fika o lite shopping.

Köpte mascara o foundation på Lindex o julklappar till Wilmis, kläder, hårspännen o hårsnoddar.

När vi kom ut från Lindex så kom mamma helt plötsligt så vi stod o pratade lite, sen kom mormor me.

O sen kom Linet, lagom till att ja blev sketen på!!

Klatsch!, sa de. En fågel sket en lös kladd på handtaget på vagnen så de stänkte på mina kläder.

Kan ni fatta va äckligt!?

Jävla tur de inte kom i håret!

Då hade ja nog slitit av mej hela kaluffsen i ren panik.

Twi!!

De va dagens värsta de.


Sitter o väntar på att Jonte ska komma hem så vi kan äta kvällsmat. E hungrig nu!

Stackarn, han får bara jobba o jobba..

Firman vi köpte vårt badrumsfönster av ringde innan i lite smått panik, då va han o skulle sätta in fönster på en gata här i krokarna o hade sågat upp för fönstret, men då va de lite elledningar där som blitt avkapade.

Hoppsan!?

Då fick självklart Jonte rycka in.

Klar me de körde han vidare till kusin vitamin för installation av ett element.

Han ska minsann få lite massage ikväll så blir han nog glad!


Nu ska ja sätta igång maskinen me mina bajskläder i!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia Johansson - 13 juli 2013 08:48

Vi har precis vaknat här på Braxen alla fem. Ser ut att bli en varm dag så någon form av bad får det bli. Jag ska börja jobba vid 14 så efter det får de klara sig själva :) Häromdagen lånade vi båt uppe i långasjön och tog en tur. Leo var int...

Av Cecilia Johansson - 4 juli 2013 10:22

Blev en lång paus här på bloggen visst :) Dagarna flyger iväg. Jag har börjat jobba nu. Fick sommarjobb på Konsum i Asarum. Vilket roligt jobb! Varför har jag inte provat på det förr liksom? :) Jag trivs jättebra där med både kollegor och arb...

Av Cecilia Johansson - 18 juni 2013 07:38


Då var det dags för första introduktionsdagen på mitt sommarjobb. Börjar med en kväll. Ska bli skitskoj! Längtar verkligen efter att börja jobba och jag tror jag kommer trivas bakom kassan :) Men först lite morgonbestyr. Sen ska Wilma till ...

Av Cecilia Johansson - 14 juni 2013 15:43

Vi har redan börjat fredagsmyset jag och barnen. Tjuvsmakade lite jordnötsringar. Jag och Wilma ska ju iväg ikväll. Vi ska se Robin Stjernberg ikväll med Wilmas killkompis Ayman och hans mamma. Ska bli skoj! Så Leo sover ju när vi kommer hem så...

Av Cecilia Johansson - 12 juni 2013 23:42

Har precis anlänt i min kära säng. Har sagt det förr och jag säger det igen, det finns inget bättre än att få krypa ner i sin säng för natten. Underbart! :) Har haft en städdag här hemma idag. Har även blivit klippt av min kära granne. Härlig...

Ovido - Quiz & Flashcards