Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Cecilia Johansson - 19 augusti 2011 11:44

Vilken trist dag! Känner inte för att göra någonting.

Men har några måsten idag också. 

Lämna ryamattan på kemtvätt. Sen råder det Bellaförbud på den faktiskt.

Torka möbler. Vi håller på att sälja av våra sovrumsmöbler så det kommer människor både nu och då och ska kolla.

Beställde våra nya igår så hoppas de kommer den 29e som det var sagt!

Ut med eken och in med vitt, vitt, vitt :)


 


Har kommit in i ett riktigt möbelstim.

Livsfarligt!

Vill byta ut både det ena och det andra.

Jon älskar det :) Inte...



Inatt blir det jobb, sista helgen nu på detta sommarviket.

Fy så trist! Har verkligen trivts kanon där! Underbara kollegor.

Ångesten har gjort sig påmind nu. Snart dags att hoppa runt i bokningen igen...

Det blir nog bra när man väl kommit in i det systemet igen.


Alltså något som gör mig riktigt irriterad är när man har en annons på Blocket till exempel och man skriver klart och tydligt vad det är man ska sälja, för hur mycket och vad som ingår.

Ska jag nu sälja vår sängstomme. Sängstomme var det ja. Då är det endast stommen och inte madrasserna jag säljer.

Ändå tror folk att madrasserna ingår i det redan låga priset!?

Och även stolar, sex stycken stolar, OBS bara stolarna, inte bordet.

Det kan jag tyckas inte kan missuppfattas.

Jooda, då ringer folk och tror det är bordet också.

Förstår inte hur det kan vara så svårt.

Tradigt att behöva dra samma förklaring varenda gång.


Nu ska jag ta dottern och hoppa in i duschen.

Känns som det är dags att sätta igång dagen nu va :)



Ovido - Quiz & Flashcards