Alla inlägg under juni 2013

Av Cecilia Johansson - 6 juni 2013 08:01


Godmorgon!

Idag var jag uppe innan tuppen i alla fall.
05.30 tyckte Leo att vi skulle stiga upp.
Han har sovit och sovit nu i dagarna så han är väl pigg nu kan jag tro.
Idag börjar man känna igen honom lite.
Hoppas min pigga och glada lille kille är tillbaka.
Var hos doktorn med honom igår då han bara ville sova och var jätteslö.
Tur man känner sitt barn och inte alltid lyssnar på sjukvårdsrådgivarna.
Sagt och gjort har vi påbörjat en ny penicillinkur och den tycks ha verkat redan. Tack & lov!
Detta är tredje kuren sen december.
Nu räcker det!

Härligt med långhelg och hela familjen lediga i fyra dagar.
Ska se om våra andra sjusovare till familjemedlemmar har lust att vakna inom det närmsta för nu börjar jag bli hungrig.



Av Cecilia Johansson - 4 juni 2013 22:32


Vi lever. Det är bara det att den här storbloggerskan har haft fullt upp med diverse ;)
Återkommer imorgon när jag har mer ork och energi.
Nu ska jag krypa ner bredvid den här lilla godsbiten som förvandlas till en ninja på nätterna.
Har redan fått en känga i fejjan.
Ligger inte alls och sover så sött och snällt som det ser ut.
Sover gör han ju men både avigt & rätt och upp & ner.
Men är man sjuk får man ligga i mammas säng och böka <3

Godnatt på er!

Ovido - Quiz & Flashcards