Alla inlägg den 14 april 2013

Av Cecilia Johansson - 14 april 2013 12:11

Åh vilket härligt väder!
Alldeles lycklig blir man!
Vi kämpar på utomhus.
Jonte mest då, jag har fullt upp med Leo på röda faran ;)
Han sover middag nu så jag ska passa på att rensa alla skåp i tvättstugan. Ska bli så skönt att få ordning och reda.
Avskyr oordning och när det är stökigt!

Jon var och handlade diverse trädgårdssaker på Jem & Fix innan.
Jag fick ett par fina trädgårdshandskar.
Vet inte om det var för att han tyckte att jag skulle skydda mina händer eller om det var någon form av pik..
;)

Lite bilder från morgonens bestyr också.
Det bästa Leo vet är att sitta i pappas knä när han sätter igång en brasa.
Idag började han även assistera vid iläggning :)
Teamwork kallas det visst! <3

Ovido - Quiz & Flashcards