Alla inlägg den 27 april 2013

Av Cecilia Johansson - 27 april 2013 19:17



Idag fick vi en litet smakprov inför morgondagens dansuppvisning.
Ska bli så kul att se hela programmet imorgon. Dom är superduktiga de där små :)
Lite tråkigt att vi inte kan gå både jag och Jon imorgon. En får stanna hemma med Leo.
Det går absolut inte att ha med honom där, det fick vi bevisat idag på genrepet den lilla halvtimmen vi satt med.
En riktig liten huligan som är överallt och som inte bryr sig om vad man säger för fem öre :)

Nu i eftermiddags så gick vi upp till tivolit uppe i Asarum.
Wilma åkte några karuseller och åt en sockervadd. Inte mycket att hänga i granen det där tivolit men barnen har ju kul en liten stund i alla fall.
Nu har barnen precis ätit lasagne, själv väntar jag på mannen min, som är borta hos grannen och hjälper till lite.
Blir till att öppna en flaska rött och äta lite i lugn och ro sen, utan barn.
Skitskönt ska det bli om ni frågar mig :)

Nu ska jag stoppa den lille mannen i säng, plocka upp alla leksaker och tända lite ljus.

Ha en mysig afton!

Ovido - Quiz & Flashcards