Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Cecilia Johansson - 1 maj 2013 22:09


Konstigt att det är vardag imorgon igen.
Känns ju som helg, en kort sådan.

Igår firade vi Valborg hos våra goda vänner Jenny & Mattias.
Fick jättegod mat och sällskapet var trevligt. Lyckad kväll!
Vi hade barnvakt till Leo så vi skulle kunna koppla av lite.
Han sov över hos farmor och farfar och hade det bra :)

Jon och Wilma stack iväg och fiskade i eftermiddags. Två stora rackare fick dom.
Nu ska här rökas lax på Braxen ;)
Jag älskar varmrökt lax!
Jon står just nu och filéar dom.
Jag håller mig långt borta. Tycker det är så äckligt!
Men jag äter gärna dom sen :)

När de var och fiskade tog jag och Leo oss en promenad ner till Kvantum.
Leo fick en glass och jag testade en utav de nya Lokorna, Lemon Pie.
Den var vidrig. Smakade penicillin.
Usch!

Väl hemma igen började Leo med sin skåp och lådrensning. Detta kör han ungefär 15-20 gånger om dagen.
Även kylen går han på. Nu har han hittat äggen och visat vad man kan göra med dom bland annat.
Sketonge! :)

Nu är det bedtime!
Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards