Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Cecilia Johansson - 5 maj 2013 21:05



Godkväll!

Idag har jag stått på loppisen i Ronneby och sålt skit :)
Hade inte jättemycket med mig, mest barnkläder.
Fick en hel del sålt och jag tjänade en rejäl slant idag. Kul!
Vid 14 gav vi upp och körde hem.
Väl hemma var det ingen vila.
Vi tog cyklarna och hojade till farmor och farfar i Mörrum.
Wilmisen lärde sig cykla igår och hon ville hemskt gärna cykla till farmor och farfar så det var bara till att hänga på :)
Hon klarade det galant!
Inget gnäll, ingenting.
Farmor skulle köra hem henne sen men hon ville cykla hem också.
Riktigt bra jobbat!
Hon for fram på sin lilla cykel som om hon aldrig gjort annat :)
Så nu är man lagom mör efter att ha varit uppe tidigt, fajtats med galna, snikna loppisfolk och cyklat 1,6 mil.
Ska ta en dusch nu sen tackar jag för mig :)

Ovido - Quiz & Flashcards