Alla inlägg den 1 november 2010

Av Cecilia Johansson - 1 november 2010 10:38

Då var det ny vecka och nya tag.

Helgen har varit underbar på alla sätt och vis.

I fredags var vi bara hemma och gottade oss.

Jag hade gjort massa snacks och tilltugg.

Baconlindade dadlar, cheddargratinerade nachochips med salsasås, tortillabröd med cheddar och jalapeno, räkor, ost kex och lite till :)


  

Vi åt så det stod ut genom öronen..

 

I lördags var jag och Wilma på stan med Jonna och bara strosade runt, medans Jonte var hemma hos X antal personer och hjälpte till med diverse.

Kvällen spenderade vi i Mörrum hos svärmor och svärfar.

Hon tjuvstartade firandet av sin födelsedag som är på torsdag.

Massa god mat och trevligt sällskap!

Förjäkla gott vin, Native hette det.

Testa det om ni gillar rött.


I fredags köpte jag och Wilma oss en pumpa som vi gjorde till en gubbe och satte ett ljus i. Ställde ut den utanför dörren och hon var så nöjd lilla hjärtat.

Tre timmar senare var den borta..

Jävla snorungar, rent ut sagt, som går in på en annans tomt och stjäl!!

Wilma blev så ledsen och har malt om detta hela helgen.

Sådant gör mig så förbannad!!

Småtjuvar! Sedan finns det "stora" tjuvar också tydligen.

En som vi känner hade haft inbrott ett par gator nedanför oss.

Nej, usch! Är livrädd ibland när man gått och lagt sig.

Ligger och lyssnar och lyssnar. Tänk att höra eller vakna av att någon är i ens hus!?

Jon har fixat ett larm genom firman. Måtte det komma fortare än kvickt!


Nu ska jag duscha och fixa till mig, sedan ska jag köra och hämta tapeter och färg så Wilmas rum blir klart snart så jag kan få inreda!

Kliar i fingrarna på mig! :)


     

 

Ovido - Quiz & Flashcards