Alla inlägg den 16 november 2010

Av Cecilia Johansson - 16 november 2010 09:49

Borde vara olagligt att jämt vara så här trött!

Kanske skulle testa det där Mivitotal och se om man kan bli lite piggare!


Idag måste det hända lite här hemma med renoveringen. Nu har vi slappat många dagar. Ska röja ut det sista från rummet här nere så Jon kan börja riva när han kommer hem.

Har bara ett bekymmer.. hittar ingen skjutdörrsgarderob till vårt kommande sovrum!

Vi vet vad vi är ute efter men kan inte hitta det.

IKEA hade mycket märkliga kombinationer måste jag säg.

Var bättre utbud där innan!


Har fått riktiga julkänslor, vill handla tomtar och röda saker till julen.

Jag som alltid hatat rött och tomtar :)

I år ska jag nog till och med ha röda kulor i granen!

Vill få upp mina stjärnor och ljusstakar nu!

Kliar i fingrarna på mig.

Älskar julen!





Ovido - Quiz & Flashcards