Alla inlägg den 15 november 2010

Av Cecilia Johansson - 15 november 2010 21:01

"Vi har en liten flicka här framme vid kassan som heter Wilma, hon har tappat bort sin mamma"

Precis så löd kundmeddelandet över hela Ica kvantum i Asarum för några timmar sedan. Det var mig och Wilma det handlade om kan jag berätta.

Genomsvett och säkert härligt röd i ansiktet sprang jag till kassorna och möttes av ett flinande gäng.

En dam skrattade gott och sa att Wilma hade kommit fram till henne och sagt att: Jag heter Wilma, 3 år och jag har sprungit ifrån min mamma.

Visste inte om jag skulle skratta eller gråta.

Berömde henne för hon var så duktig och berättade vad hon hette och vad som hade hänt.

Ganska kul så här i efterhand är det allt ;)

Skitunge!

Bild från maskeraden förra veckan på dagis


Just nu har vi mys i soffan med film och så dricker vi årets första glögg och till det: Pepparkakor med ädelost! Mumma!  

  


Wilma är verkligen mån om sin hund. Här har hon sagostund i Bellas säng <3

Där låg de gott och väl i 20 min :)


Och så till sist. Lite bilder från vår bullbakardag.

           

  

Ovido - Quiz & Flashcards