Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Cecilia Johansson - 19 januari 2011 15:49

Sitter här och tar mig en välbehövd paus.

Jag var uppe med tuppen idag.

Har gått runt som en slas i mina gröna mjukisar i två dagar nu så tyckte det var dags att börja bete sig.

Fixade iordning mig och tog på mig anständiga kläder innan det var dags för dagislämning.

Vidare in till City Gross för en veckohandling.

Sen har jag rensat, sorterat, hängt in och organiserat i våra klädkammor :)

Snyggt och prydligt!

Underbart!

Men det är långt ifrån färdigt, men ge mig en dag till så.


Jag vågar knappt säga det men vår unge har blivit snäll, eller snällare i alla fall.

Hon har varit fördjävlig, odräglig rent ut sagt ett bra tag nu.

Treårstrots så det står härliga till.

Har slitit mitt hår många gånger.

Hoppas det har lugnat ner sig lite nu.

Om så bara för ett tag, men bara så man hinner lugna ner sig lite och hinna ladda upp innan nästa världskrig.

Just nu är hon som ett lamm, klappar, kramar och pussar på mig.

Mysigt värre! :)


Ikväll kommer en kär vän och hälsar på.

Jag, Jonna och Wilma ska ha tjejmys.

Hennes bättre hälft ska spela fotboll och min ska kolla hockey.


Nu ska jag laga chili con carne!

 






Ovido - Quiz & Flashcards