Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Cecilia Johansson - 24 januari 2011 10:11

Då har man fyllt år för det här året.

Tur man fyller tidigt så man får det överstökat ;)

Har haft en helt underbar helg.

Vi åkte till Halmstad i fredags på en liten miniweekend.

Dels för att jag fyllde år och sen för att göra något skoj med Wilma.

Vi skulle åka till det stora badet i Halmstad sa vi, men det var inte alls så stort som vi hade föreställt oss.

Men men, det var skoj ändå!

På fredagen var vi ute och åt, trerätters.

Fantastiskt gott var det, men det räcker minsann med huvudrätten.

Blev så mätta så vi knappt orkade ta oss till hotellet igen!

Väl där vilade vi en stund, sen gick vi upp till relaxavdelningen och bubblade lite i jacuzzin, innan den blev invaderad av tio fulla killar i 25-årsåldern.

Då var det dags att dra sig neråt rummet igen.

Somnade som stockar efter Let´s dancefinalen.


Wilma på hotellet med hela munnen full med godis

  

På lördagen åt vi den goda hotellfrukosten och begav oss vidare till badet som sagt. Några timmars lek och stoj där sen vidare till eurostop för lite shopping och mat.

På hemvägen körde vi inom Ekohallen för ännu lite shopping.

Lördagskvällen blev lugn och vi käkade ostbricka och bara tog det lilla lugna.



Självast födelsedagen, som egentligen var igår spenderades i pulkabacken i Mörrum.

Efter det grillade vi korv hos mina kära svärföräldrar i deras öppna spis :)


       


    


På morgonen kom Jonte in och sjöng för mig med paket.

Wilma sov som en stock, han hade inte fått liv i henne, sjusovaren :)

Av familjen fick jag boken "Varför gråter inte Emma?", en ny kalender, ansiktsbehandling, nagellack och underbara tulpaner <3


    


Nu ska jag ta hand om min sjuka dotter som vill stiga upp nu.

Hon har feber igen...


Ovido - Quiz & Flashcards