Direktlänk till inlägg 19 april 2013

Fredag igen

Av Cecilia Johansson - 19 april 2013 09:25



Då var helgen här igen.

Skönt! :)


Jag har precis lämnat Leo på dagis, Wilma håller på att göra sig i ordning sen ska vi fixa lite av varje idag.

Vi ska först hem till en bekant som ville bli klippt.

Sen måste vi in till stan och hitta en vårjacka till Wilma.

Två egentligen, en dagisjacka och en hon kan ha hemma.


Jag har haft så fruktansvärt ont i huvudet på sista tiden så jag misstänkte att det var synen som spökade.

Och det var det. Så nu blir det glasögon för min del.

Känner mig inte alls bekväm i det men ska ha dom hemma till en början sen får vi se om jag vågar ge mig ut :)

Så idag fick jag ett sms om att mina glasögon var klara så får åka in och hämta dom med.

I eftermiddag när vi hämtat Leo så blir det raka vägen till däckfirman för att sätta på sommardäcken.

Hög tid nu va :)


Ikväll ska Jon iväg så jag och barnen passar då på att äta lax! :)

Kan inte bestämma mig om vi ska ha hollandaisesås eller kall sås till.

Vilka världsproblem man har :) Men är sugen på bägge delar.


Hoppas ni får en fin fredag!


 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia Johansson - 13 juli 2013 08:48

Vi har precis vaknat här på Braxen alla fem. Ser ut att bli en varm dag så någon form av bad får det bli. Jag ska börja jobba vid 14 så efter det får de klara sig själva :) Häromdagen lånade vi båt uppe i långasjön och tog en tur. Leo var int...

Av Cecilia Johansson - 4 juli 2013 10:22

Blev en lång paus här på bloggen visst :) Dagarna flyger iväg. Jag har börjat jobba nu. Fick sommarjobb på Konsum i Asarum. Vilket roligt jobb! Varför har jag inte provat på det förr liksom? :) Jag trivs jättebra där med både kollegor och arb...

Av Cecilia Johansson - 18 juni 2013 07:38


Då var det dags för första introduktionsdagen på mitt sommarjobb. Börjar med en kväll. Ska bli skitskoj! Längtar verkligen efter att börja jobba och jag tror jag kommer trivas bakom kassan :) Men först lite morgonbestyr. Sen ska Wilma till ...

Av Cecilia Johansson - 14 juni 2013 15:43

Vi har redan börjat fredagsmyset jag och barnen. Tjuvsmakade lite jordnötsringar. Jag och Wilma ska ju iväg ikväll. Vi ska se Robin Stjernberg ikväll med Wilmas killkompis Ayman och hans mamma. Ska bli skoj! Så Leo sover ju när vi kommer hem så...

Av Cecilia Johansson - 12 juni 2013 23:42

Har precis anlänt i min kära säng. Har sagt det förr och jag säger det igen, det finns inget bättre än att få krypa ner i sin säng för natten. Underbart! :) Har haft en städdag här hemma idag. Har även blivit klippt av min kära granne. Härlig...

Ovido - Quiz & Flashcards