Alla inlägg den 8 mars 2013

Av Cecilia Johansson - 8 mars 2013 20:39

Denna dagen har verkligen gått i ett.
Började med att jag, Wilma och Paula körde bort till Karlskrona.
Skulle byta några saker på Mio och skulle även kolla inom Skopunkten.
Är på jakt efter ett par nya vårskor/stövlar.
Mina har snart gjort sitt efter tre års troget sällskap :)
Men icke en doja jag hittade.
Jakten fortsätter..
Vi tog en lunch på Royal Thai.
Gott och trevligt ställe!
Kollade även in Lindex, H&M och Gina men hittade inget speciellt.
Wilma hittade glasögon :)

När vi kom hem hämtade vi Leo och körde direkt in till stan en vända.
Sen hem och städade och fixade så det var fredagsfint här.
Nu har vi ätit tacos, badat lillfesen och nu sitter jag och lyssnar på Wilma och Jons fantastiska klinkande :)
Ska ta mig en välbehövlig dusch och sen se om det är något spännande på Tv:n ikväll.

Trevlig afton!


Ovido - Quiz & Flashcards