Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Cecilia Johansson - 22 mars 2013 22:35

Detta har jag pysslat med en lång stund nu... :)

Nu säger jag godnatt!

Av Cecilia Johansson - 22 mars 2013 15:00

Hej & hå!

Nu har jag och Wilma påskpyntat lite här hemma.
Är inte så mycket för det där men något är alltid kul!
Blev några påskliljor och lite ris som kom upp. Har för mig jag har en gammal höna uppe i skänken som jag också ska rota fram sen.
Wilma ville också ha ris på sitt rum så hon fixade med det själv.
Blev jättefint!

Det blev en vända på stan idag igen. Även en lunch på thai, jag och Wilma.
Men det var faktiskt inte gott idag.
Saknar Gourmet thai's lunchbuffé.
Precis när vi kom in till stan sprang vi på Paula så vi gick en sväng ihop.
Hade lite kvar att handla till helgens middagsbjudning.
Vi ska ha gäster imorgon och ska bjuda på trerätters.
Kul att fixa med lite god mat!
Jag och Jon har haft slagsmål om vem som ska laga maten ;)
Kom nog fram till att jag gör för- och efterrätt och Jon gör huvudrätten.
Jobbigt ibland när båda gillar matlagning :)

Men ikväll behöver vi inte slåss om matlagningen då det bara blir tacos :)

Nu får jag plocka undan lite här så det är någon ordning till helgen.

Ovido - Quiz & Flashcards