Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Cecilia Johansson - 24 mars 2013 21:07

Hej & hå!

Idag har man varit lite mör.
Det blev rätt sent igår, kom inte i säng förrän halv två.
Leo liten är sjuk och har hållt låda i natt och Bella var uppe och kräkte en skvätt mitt i natten.
Blev några minuters sömn mellan 01.30 - 06 i alla fall då Leo bestämde sig för att stiga upp.
Bättre än inget så man ska väl inte gnälla!? ;)
Men vilken kul kväll vi hade! :)
God mat och mycket trevligt sällskap.
Lyckat!
Till förrätt blev det smörgåstårtsbakelse, huvudrätt Wienerschnitzel och en liten minimarängsviss till efterrätt.

Idag har min hjärna inte riktigt hängt med så det har inte blivit mycket uträttat.
Jag och barnen var en runda hos mamma imorse och sen på eftermiddagen kom både mamma och pappa på besök.
Pappa hade gott fika med sig, bananlängd och hallontårta mumsade vi på.
Det har varit en riktig släkthelg :)

Vi har redan gått och lagt oss hela familjen så nu tackar jag för mig.

Sov så gott :)

Ovido - Quiz & Flashcards