Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Cecilia Johansson - 29 mars 2013 09:11

Joda, påskharen hade hittat hit även i år.
Wilma flög upp ur sängen och ner för trappen innan hon ens hunnit öppna ögonen tror jag :)
Fort på med overallerna och ut på jakt!

Av Cecilia Johansson - 29 mars 2013 05:58

Här ligger jag och kan inte somna om.
Hopplöst!
Men men..

Igår började Wilma dagen med att läsa en bok för mig och Leo.
En lättläst bok visserligen, men hon fixade det galant :)
Kul!
Hon är så duktig som både läser och skriver nu vår stora tjej!
Men nu får man passa sig vad man skriver i blocken här :) Inga julklappslistor eller annat synligt!

Sen var det ju dags för påskfest på dagis.
Wilma var såklart utspökad :)
Den lille mannen får vänta till nästa år.

Det var även dags för Leos 1-årsfotografering igår.
Vi var hos en jätteduktig tjej ute i Mörrum och fotade.
Leo var gravallvarlig i början och bjöd minsann inte på något leende, men efter en stund började han mjukna :)
Tror hon fick många fina bilder.
Även farmor fick vara med på bild med sina barnbarn.
Hade henne med mig som hjälp då Jon inte hade möjlighet att följa med.
Hade nog inte rett ut det själv.
Så tack! :)

Nä, nu ska jag smyga ut i trädgården och gömma lite ägg.
Om inte påskharen redan varit här..?

Ovido - Quiz & Flashcards