Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Cecilia Johansson - 15 mars 2013 21:21

En dag på leklandet får vilken unge som helst på bra humör.
Jag tyckte också det var skoj att ligga i bollhavet och glassa :)
Efter några timmars lek så körde jag och Leo till affären för att köpa lite gott till kvällen.
Någon somnade på två röda i bilen till affären och sov vidare i kundvagnen.
Folk tittade och skrattade till höger och vänster :)
Nu sitter vi i soffan med ett glas rött och tittar på Gladiatorerna.
Mätta och belåtna efter en god middag som bestod av potatisgratäng, schnitzel och grönsallad.
Inte mycket som slår en hemmameckad potatisgratäng :)

Imorgon blir det en vända på staden sen kalas framåt kvällningen.
Är ute efter nya krukor och några stora, maffiga ljusstakar.
Får se vad man hittar.

Hej på er!

Av Cecilia Johansson - 15 mars 2013 08:49

Godmorgon!

Har sovit som en kratta i natt.
Tyvärr är jag ingen kaffedrickare så jag kan inte svepa en kanna i hopp om att bli lite piggare.
Idag önskar jag lite att det hade gått.
Men men, det rätar nog till sig under dagen.
Snart bär det av till leklandet med alla barn. Ska bli kul! :)

Ovido - Quiz & Flashcards