Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Cecilia Johansson - 13 oktober 2010 22:03

Hej hopp!

Nu ska jag göra ett sista försök att vara en aktiv bloggare.

Minst ett om dagen!


Gud vilken frissa jag såg på Tvn just nu. Gobben som tog över i Efterlyst efter Leif GW Persson. Spana in det! ;)


Jo så var det ju det här me Ullared och Hannah Graaf.

Paula, min granne och vän såklart :), vann en liten tävling på Hannahs blogg.

Nämligen en tripp till Ullared med övernattning, middag, shopping, presenter mm.

Jag och Emma hade turen och fick följa med.

Vi åkte i måndags och kom hem igår eftermiddag.

Helt sjukt kul har det varit!

Hannah hade med sig sin man Peter, deras dotter Liv, hennes mamma, svägerska och sin bästa vän Lill-Magnus.

Alla var hur trevliga och goa som helst. Bjöd verkligen på sig själva.

Vi shoppade i flera timmar sen hem till stugan och svirade om innan vi begav oss upp till grillkåtan. Där satt vi hela kvällen och åt gott och bubblade om allt mellan himmel och jord.


Väl hemma igår skulle jag försöka sova några timmar eftersom jag skulle jobba natten. De gick sådär..

Bella fick nått ryck o härjade som bara den i sin säng, sen ringde det på dörren men jag kunde nog skrapa ihop en timmes sömn iaf!

Hade behövt minst tre!

Natten var lugn, men jag hade det kämpigt med tröttheten. Var helt fördärvad och är så än.

Ska snart gå och lägga mig och försöka sova igen några timmar.


Ikväll har vi bara haft mys hemma med god mat, tända ljus och en brasa på det.

Älskar doften av vaniljljus och nytvättat <3


Om ni Korpadalsbor med omnejd känner någon syrlig, besk doft så kommer det troligtvis från vår skorsten. När jag stod och hängde upp tvätten fick jag tag på ett par håliga, sletna gamla kalsonger så de kastade Jon in i brasan.


Nu ska jag snart sova.

Gonatt på er!

 

Morgan var såklart med när vi anlände. Han delade ut presentkort på 500kr vardera!

  

Ovido - Quiz & Flashcards