Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Cecilia Johansson - 14 oktober 2010 21:14

Blev så akut hungrig nyss så gjorde lite goa mackor och Söderte till det!

Blev en tidig middag idag, eller tidig o tidig, halv sex.

Men för oss är det tidigt... :)


Har inte gjort så mycket idag som jag hade tänkt att jag skulle göra.

Var iallafall iväg och veckohandlade. Garderobsrensningen skjuter jag på till en annan dag.

Måste verkligen ta tag i detta. Man kan verkligen inte sätta in foten på golvet där, och det är skrämmande att man bara staplar och staplar skiten på hög!

Tänk vad jobbigt jag kommer få det nu när vi ska bygga en klädkammare till!

Hua!

Vi ska minimera vårt gigantiska allrum lite och göra något bra utav det, nämligen en klädkammare.

Har provmöblerat och grejat där uppe nu ikväll. Kommer bli så fint när det är klart.



Wilmisen innan dagis imorse...


Nu ska ja mysa ner mig i soffan med min prins och fortsätta titta på filmen vi påbörjade igår.


Ha det bra och sussa sött...  

Ovido - Quiz & Flashcards