Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Cecilia Johansson - 15 oktober 2010 17:56

Rosa Bandet får 10 kr från försäkringsbolaget Chartis tack vare den här länken: http://www.cancerforsakring.se/?bannerId=1725 – Klicka och gör en skänk-länk du också!

Banner
Av Cecilia Johansson - 15 oktober 2010 15:11

Madicken går varm här på våran DVD just nu.

Lortjänta, lusMia, mallgroda, djävelunge o allt vad de säger surrar i huvudet på en.

Att man sen blir kallad både det ena och det tredje av Wilmisen får man väl ta när man köper sådana filmer.

Jag älskar i alla fall Astrid Lindgrens filmer!

Längtar så innerligt till på Julafton när Wilma ska få Saltkråkan-boxen av oss.

Kanske jag skulle önskat mig den istället? :)

Vi har alla filmerna på VHS som jag hade när jag var liten, men kvalitén är ju inte den bästa.


Imorse stack jag och Wilma till Olofström för att köpa en jacka jag ringde och la undan där igår. Var ju såklart slut här i stan så det fick bli en liten tripp.

Sen var vi i stan och Thailunchade med Jonna. Mycket trevligt, och GOTT!

Gick även inom systemet, min man ringde och ville ha vinet GOSA till ikväll.

Och finsmakare som han har blivit så bad han mig hälla upp vinet i en karaff så att det skulle hinna luftas!?

Löd order i alla fall..

  


Så ikväll blir det bara en hemmakväll. Får hem vår nya torktumlare idag med så den ska kopplas in och sen har vi lite annat som vi måste fixa med ikväll.

Imorgon ska vi till Jons vän och hans familj för att hälsa på, men framför allt ta treårskort på Wilma. Han är fotograf, en väldigt duktig sådan.

Dom har precis fått en liten till så det ska bli gott o mysa med en bäbis :)


Fick ett erbjudande för ett tag sedan, tre bamsetidningar för 99:- eller nått sådant och så fick man en Bamse-DVD på köpet. Tydligen en Bamseklocka också för den kom också i paketet idag. Hade jag glömt...

Wilma var mäkta stolt!

     


Hoppas ni får en trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards