Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Cecilia Johansson - 16 oktober 2010 22:38

Dagen har varit kanon, mestadels.

Växjötrippen var hur mysig som helst.

Trevligt sällskap, god mat och en dotter som vackert posade framför kameran.

Hon gjorde precis som Robbe sa :)

Tror de blev massa fin fina bilder!

Längtar ihjäl mig tills jag får se dom i större format!


Väl hemma framåt kvällskvisten var det dags att påbörja insamlingen till loppmarknaden som äger rum imorgon.

Jag är precis klar!

Gud i himelen vad trötter jag är!

Men hur dum i huvudet får man bli... dra på allt till sista stund.

Det var denna lördagskvällen det. Snart dags för några timmars sömn.

Bilen är ialla fall packad. De ynka kvadratdecimetrarna jag fick över efter att Jonna hade stuvat in hennes sjutusen kassar ;)


Nu ska jag byta några ord med golvläggaren innan läggdags ;)

Imorse när jag och Wilma puttade till Jon för vi tyckte han skulle vakna så svarade han att han skulle bara lägga klart golvet..

Okej, men har du mycket kvar då?, undrade jag.

Hihihi!!

Sjukt kul såhär efteråt   


Hoppas ni haft en mysig lördag iaf!

Godnatt..



  

Av Cecilia Johansson - 16 oktober 2010 09:56

Man är ju inte direkt bortskämd med att äta frukost hela familjen.

Men idag så dukade vi upp allt vi hade hemma typ.

Gottans! :)


Ska slänga mig in i duschen strax sen bär det av till Växjö för bland annat treårsfotografering av Wilmisen.

Kanske att vi hinner inom Mickis fabriksbutik. Där säljer de leksaker till lägre priser. Problemet är ju att jag vill handla allt om vi åker dit och jag känner att vi har inte plats för mer leksaker.


Nu va de dags o piffa till sig!

Hej svejs!

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards