Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Cecilia Johansson - 21 oktober 2010 08:16

Ja fattade absolut ingenting när jag drog upp rullgardinen för en stund sedan och såg nått vitt på gräsmattan.

Flög nämligen upp tio i åtta innan jag hann vakna typ för jag tyckte att jag hörde en bil utanför.

Sitter och väntar på sotaren som ska komma mellan 8-10.

Min första tanke var att det var aska som sprutat ut ur vår cronspis.

Korkat värre!!!!!

Snö!?

Det låg liksom inte jämnt fördelat över gräset utan bara runt plommonträdet?

Usch, jag tycker det känns alldeles för tidigt för snö.

Inte i oktober. Det är inte okej!

Förresten så hatar jag att sitta och vänta såhär i flera timmar, som man oftast får göra när de skriver sådana tider.

Och så kommer han säkert inte förens 11.

Kunde jag fått sovmorgon idag.


Ligger här i soffan och dricker vaniljte och äter clementin.

Ska äta den riktiga frukosten när pinglan har vaknat <3


Matchen igår gick ju bra. Mörrum slog Olofström med 3-5.

Underbart!

Hade en mycket lycklig sambo igår :)

<3

Jag kände att jag hade tur igår så jag köpte min första V64 lapp någonsin.

Är totalt lost på allt vad hästar och spel heter.

Kan knappt skrapa en trisslott.

Som tur var kom Jons moster förbi speltjofräset på City Gross igår så jag tog samma som henne :)

Men det blev endast tre rätt, tyvärr.

Kanske min turkänsla egentligen tillhörde Goiset igår.

Har fortfarande en stark känsla av att jag vinner något snart så jag ska allt köpa något mer. Kanske en lott bara?


Ha en bra dag!


Ovido - Quiz & Flashcards