Alla inlägg den 1 februari 2013

Av Cecilia Johansson - 1 februari 2013 19:19

Godkväll!
Här är det fredagsmys på hög nivå.
Barnen sitter i soffan med en varsin skål med osthjärtan.
Gud vad dom var goda!
Hoppas dom är här för att stanna :)
Jag och Jon ligger med en varsin telefon i handen. En helt vanlig fredagskväll här hemma hos oss helt enkelt ;)

Idag var det sista inskolningsdagen för Leo. Det har verkligen gått kanon!
Idag var han dock jätteledsen när jag gick och det var allt annat än roligt men det hade blivit bra efter en stund.
Jag och Ida tog en Briggenfika med våra stora barn när de små var på dagis. Sen gick jag och Wilma runt på stan och shoppade lite.

Imorgon vankas det fest!
Ska bli kul! :)
21 stycken partysugna, skojiga människor ska rocka loss här imorgon.
Barnen ska vara hos farmor & farfar.
Ska bli helt underbart att få sova ut på söndag. Åh vad här ska sovas! :)

Måste ta köket innan jag kan njuta fullt ut denna kväll. OCH badrummet. Tog en liten fis på bar gärning innan när han röjt runt i hela badrummet :)
Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards