Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Cecilia Johansson - 9 februari 2013 08:46

Godmorgon!
Trötta familjen gick och la sig tidigt igår. Jon gav upp vid halv nio.
Jag och Wilma kämpade en halvtimme till sen kröp vi ner vi också.
Så nu är vi pigga och utvilade :)
Ska strax äta lite rostebröd till frukost!
Gott!
Annars har vi inte jättemycket planerat under dagen. Wilmas kompis Isolde kommer hit och leker och Jon ska pilla med ett värmegolv som är ur funktion här hemma.
Jag ska renbädda och Leo ska väl mest hänga mig i benen och skrika ;)
Härlig lördag!

Igår lagade jag kycklinggratäng. Hade fått ett recept av min vän Ida och jag kan säga att det var en utav de godaste rätter jag ätit!
Det var magiskt gott!

Vi var så mätta så vi knappt orkade något gotte sen.
Vi kretade lite i dipskålen bara :)

Nu blir det frukost!
Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards