Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Cecilia Johansson - 13 februari 2013 10:49

Hej hej!
Tredje dagen vab idag.
Nu är det inte kul att ligga hemma och glo. Fast hon är mycket piggare nu och feberfri men inte frisk nog att gå till dagis och härja.
Barnkanalen går varm här. Som vanligt i och för sig.
Nej jag får väl tvätta lite, bädda, det vanliga..
Städat är det här, gnodde ju igår inför mäklarbesöket, som för övrigt gick bra. Vi är jättenöjda.
Men man vill ju alltid ha mer. Så är det ju. Har man 40000 i lön vill man ju har mer oavsett :)
Men jag får ta mig en titt på vår kära väggtext och lyssna till den ;)

Vilken tur att fettisdagen är förbi.
Det var rysligt vad många semlor som cirkulerade överallt i tidningar, Facebook, ja vad man än tittade så var där en otäck semla :)
Jag gillar det inte alls. Bullen är väl okej men mandelmassan reder jag inte ut.
Ingen i vår familj tycker om semlor så det är bra. Skulle vara Leo i så fall, han äter ju det mesta ;)
Allt utom ägg, typ.

Ni får ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards