Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Cecilia Johansson - 12 februari 2013 20:24

Godkväll på er!

Gud vad kallt det blev ikväll!
Har precis varit ute och gått en runda med Jonna. Hade bara mjukisar på mig. Det var inte så klokt. Gjorde riktigt ont om benen. De blev så kalla så efter en stund var de helt avdomnade och jag kände inte av dom.
Ska nog införskaffa mig ett par termoleggings.

Åt en god plocksallad från Ica innan.
Perfekt att mixa ihop sina favoritingredienser. Måtte de aldrig sluta med det!

Nu ska jag ta en dusch och sen en stor bytta te och sätta mig framför brasan. Fryser så fruktansvärt!

Av Cecilia Johansson - 12 februari 2013 08:48

Sitter och äter frukost i lugn och ro.
Lilleman sitter jämte och gnager på sin skinkmacka :) Ska snart lämna honom på dagis.
Sen får jag hem och städa och gno.
I eftermiddag kommer nämligen en mäklare och ska värdera vårt hus.
Många säger ju att de bryr sig inte om tapeter och hur det ser ut i övrigt utan att de kollar det stora hela.
Men jag tror i alla fall att man kan få upp det några tusen om man har det snyggt och prydligt, välstädat och fräscht :) Får bjuda honom på kaffe & kaka också så kanske han lägger på en femhundring till ;)

Dags att ge sig ut i snöyran!

Ovido - Quiz & Flashcards