Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Cecilia Johansson - 10 februari 2013 20:50

Har en sjuk liten dotter här hemma. Stackars Wilma är totalt genomförkyld och så har hon feber. Så idag har vi legat i soffan hela dagen och spelat Svarte Petter, typ. Skönt!
Men lite rastlös blir man allt.
Åkte en liten sväng till Coop och sen in hämtade vi pizza. Var tvungen att se något annat än vardagsrummet kände jag :)
Igår skulle Wilma haft en kompis här men hon var inte 100 igår så vi sköt på det. Så vi bakade lite istället.
Det blev chokladbollar och något annat. Det var vanliga muffins men sen tänkte jag att vi kunde ringla på lite frosting. Ja typ cupcakes :)
Gick ju sådär..
Dom var jättefina från början sen vällde de över både avigt och rätt och sen sjönk de ihop.
Kul!
Nä, någon hejare på bakverk har jag aldrig påstått att jag var!
Men, de var ruskigt goda i alla fall :)

Nu ska jag kolla en sväng på Tv:n sen blir det sängen.
Man blir trött av att ligga på soffan en hel dag! :)

Ovido - Quiz & Flashcards