Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Cecilia Johansson - 7 februari 2013 20:26

Godkväll på er!


Idag när jag lämnat barnen på dagis så åkte jag in en sväng till stan.
Var tvungen att hitta en halvvarm mössa till Leo. Ibland är det ju inte så kallt så han behöver ha sin stora pälsmössa. Och hans vanliga tunna tygmössor blir för kalla på lilla flinten :)
Så jag hittade en mössa på Villervalla som jag sneglat på länge. De är de enda i stan som hade sådana stickade.
Köpte även en märkpenna så nu ska här namnas dagiskläder!
Jag är fruktansvärt dålig på det, men ska skärpa mig nu!

Fixade även alla hjärtans dag presenter till alla familjemedlemmar :)


Usch jag skulle behöva köra till Kvantum och köpa lite diverse.
Våtservetterna är nästan slut, hundmaten börjar tryta, men jag orkar verkligen inte det ikväll.
Ska bara ta mig en varm dusch och ligga i soffan och surfa.
Kanske skickar ut gubben på uppdrag. Han behövde visst ändå till Preem och göra något tyckte jag att jag hörde..


Jon har jobbat iväg hela veckan. Ända i Eslöv har han varit och kommit hem sen varje dag.
Hoppas han kommer hem tidigare imorgon för då är det fredagsmys.
På riktigt! Inga måsten som hänger över en.
Helt underbart!
Något som inte är fullt så underbart är att min iPhone driver med mig.
Idag var den stendöd. Fick såklart panik och googlade frenetiskt. Fick igång den till slut.
Vet inte vad som hände men den beter sig underligt ibland.
Kanske dags att byta upp sig till 5:an?


Nu är duschen ledig, hej hej!



Ovido - Quiz & Flashcards