Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Cecilia Johansson - 27 februari 2013 22:53

Jag är ju inte jätteflitig alla gånger på att blogga märker jag :)
Men tiden har inte riktigt funnits där de senaste dagarna.
Har varit själv hemma med barnen.
Jon har jobbat iväg, men nu är han äntligen hemma.
Som jag/vi har längtat! :)

Imorgon har jag tid på hudmottagningen.
Jag har ett jobbigt handeksem på ena handen som inte vill ge med sig.
Ska träffa en doktor som heter Daniel imorgon. Hoppas han har koll på läget så jag slipper fler läkarbesök nu och framförallt att jag slipper besvären! Vet inte hur många gånger jag fått det kollat och otaliga krämer utskrivna, lapptester på hela ryggen för att kolla eventuella allergier med mera..
Vill bara ha en frisk hand.

Nahe, nahe. En dag imorgon också.
Godnatt på er!

Ovido - Quiz & Flashcards